Wednesday, January 12, 2011

Adi Putra (Budak Genius) Datang My Office

huh..! x sangka btl aku, adik Adi Putra ni blh dtg opis aku.. sblum ni mmg aku der gak mengikuti kisah die.. (x silap aku time aku skolah lg, mase 2 adi putra ni kcik lg..) x pnah t'pk pun yg aku akan jp dgn die.. hmm.. budaknye kalo ikotkan x de laa byk ckp sgt.. bdknye pemalu.. tp cute sgt bl die senyum.. nasib baik laa aku x ngandung.. kalo x t'kenan anak dlm kandungan aku ni.. hahaha... adik adi ni mmg btl2 genius.. xspecially bab math.. mmg power.. k'org yg pkai kalkulator pn lmbt nk dpt jwpnnye... malu gak laa bdk2 finance.. hahaaha... yg plg x sangka, die blh hafal 100 digit no.. aku ni nk hafal no hp org pun ssh... pe pun.. aku n staff2 disini doakan semoga adik Adi Putra b'jaya dlm idup n pe yg die cita2 kan akan t'capai.. InsyaAllah...

Ni der laa 2 pict Adik Adi Putra yg sempat aku snap......

No comments:

Post a Comment