Wednesday, January 12, 2011

Rindu Pada Kawan-kawan Lama

Assalamualaikum...

Tibe2 plak aku t'igt pd kwn2 lama aku.. ingat lg.. mase time aku nakal2 aku.. bl igt blk rase cam beruk pun der.. mner x nye.. t'kinja2 dgn mber2 aku.. tambah2 time rempit dulu.. cam bdk sakai jer.. dgn moto SUZUKI GSX aku dulu, tiap2 ptg wajib aku g merempit dgn mber2 aku, b'campur laki pumpuan.. huha-huha x pk org keliling.. yg bestnye, drp moto aku kaler merah, blh plak tukar kaler hitam.. smua keje ex bf aku laa.. suke2 plak die tukar kaler moto aku.. tp ramai gak ckp moto aku cntik lg kaler hitam.. yg aku x leh lupe.. mase mlm raye.. aku blh xcident dgn mber aku mase nk g sount city cr kasut raye.. dh laa time 2 aku dgn pkai seluar pendek paras lutut, pkai bju body (time 2 aku slim lg..) blh plak xcident dgn mamat indon naik kereta satria hijau.. pas 2 bkn nk tlg.. blh bantai lari plak 2, nasib baik laa aku n mber aku sorg ni x pe2, cme calar2 jer.. so.. mase raye t'jenggut2 laa aku jln... tp time 2 aku rase bangga pun der.. yla.. bg pandangan cetek aku time 2, kalo x xcident x rempit laa... hahaha.. klaka2... tiap2 mlm plak mst aku lpak kat kdai buger mber aku sampai laa lewat mlm.. fuh... slalu gak laa aku kene bebel dgn mak ayah aku... biase laa.. time 2 org ckp br nk up.. bdk baru nk knl dunia luar.. tp skrg ni alhamdulillah.. hidup aku dh semakin t'urus n lbih sempurna disamping suami n anak aku.. same gak dgn mber aku yg xcident dgn aku dulu... dh anak 2 dh pun.. hahaha... tp mmg x sangka n x pnah t'pk yg aku akan kahwin dlm usia mude ni.. baget nk kahwin umo 25thn.. tp alhamdulillah laa.. dh jodoh kan.. drp x kahwin langsung payah gak.. huhuuu... pada suami ku MOHAMAD SHAWAL, thanks byk2 sb sudi trime I m'jd istri U n thanks sb tahan dgn perangai I ni.. heheee... so.. pd bdk2 yg baru nk up @ br nk knl dunia.. kalo nk enjoy 2 blh.. tp biar laa b'pada.. sb 1 hr nt korg akan nyesal pe yg telah korg wat sblum ni... p'caya laa ckp aku.. aku dh lalui smua ni... mmg der stgh2 bnde yg aku rase t'sgt laa nyesal atas pe yg dh aku lalui smua ni........... APAKAH ITU..??? biar laa aku n org2 yg t'tentu jer tau..................................................................

No comments:

Post a Comment